ניצחון לשקד: מנדלבליט יחליף את זילבר בוועדת ביקורת המדינה

איתי גדסי No Comments on ניצחון לשקד: מנדלבליט יחליף את זילבר בוועדת ביקורת המדינה

לאחר ששרת המשפטים איילת שקד, ביקשה למנוע את הופעותיה של המשנה ליועמ"ש דינה זילב עקב כך שלטענתה ביטאה את עמדותיה האישיות ולא את עמדת הממשלה. מנדלבליט טוען כי הופעתו בוועדה היא לא בגלל ההוראה של שקד, אלה בגלל חשיבות הדיון שעוסק בתפקיד היועמשי"ם

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הימין מתחיל לשלוט: היועמ"ש מנדלבליט ישתתף מחר (שני) בדיון הועדה לביקורת המדינה, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע לפני שעה קלה ליו"ר הועדה לביקורת המדינה, ח"כ שלי יחימוביץ, כי יופיע מחר בישיבת הוועדה במקום המשנה דינה זילבר שהיתה אמורה לבוא. מדובר בניצחון לאיילת שקד שמנעה את הופעתה של זילבר בוועדות השונות.

מח"כ שלי יחימוביץ נמסר: כי צר לה שזילבר לא תגיע לדיון, אך החלטת היועמ"ש לגיטימית וחוק יסוד הכנסת מאפשר לו או לחילופין לשרה שקד עצמם להופיע לדיון במקום זילבר. היועמ"ש נימק את החלטתו בפני יחימוביץ בכך שמדובר בדיון רוחב על מעמדם של שומרי הסף ולכן חשוב שהוא עצמו יבוא ויאמר את עמדתו. יצוין כי במקור, אכן הוזמן היועמ"ש עצמו לישיבה והוא זה שהודיע ליחימוביץ כי זילבר תגיע במקומו, דבר שעל שינויו הוחלט היום.

עוד הוסיפה יו"ר הועדה כי היועמ"ש  אמר לה מפורשות שזילבר תופיע בועדות הכנסת השונות כבר השבוע, ולכן נחה דעתה מכך שהאיומים של שקד לא נשאו פרי. הדיון בהשתתפות היועמ"ש יתקיים מחר בשעה 11 בועדה לביקורת המדינה וישודר במקביל בערוץ הכנסת.

כזכור שרת המשפטים איילת שקד, שיגרה מכתב אל היועץ המשפטי לממשלה, בו ביקשה כי דינה זילבר לא תייצג את המדינה באף וועדה, לטענת שקד המגובה במספר הוכחות, זילבר איבדה את מקצועיותה והיא החלה לערב את דעותיה האישיות הנוטות שמאלה, בתוך תפקידה המקצועי ולכן היא אוסת עליה לייצג את הממשלה בכל ועדה שתהיה.



0 תגובות